חיפוש מתקדם

חיפוש חופשי

תפלה לליל שבועות קודם הלימוד

תוכן

רבון כל העולמים מלך מלכי המלכים הקב"ה. אשר אין אחד כמותו, הוא ראשון והוא אחרון, אשר ממנו כל כה ועוצמה, ונותן ליעף כח, המשנה סדרים ומחליף משמרות צבאות.

אתה האל יחיד המיוחד נשגב נעלם ונורא, אשר לסתרך אין מגיע ולרוב נפלאותיך אין שכל יוכל להביט ולעמוד, כי אתה קדוש על כל קדושים גבוה על כל גבוהים, רם על כל רמים, נשגב על כל נשגבים, וממשלתך מראש ועד סוף, בכל1 חכמתך הנפלאה, ועצתך העמוקה, מגיד מראשית אחרית, וצופה ומביט עד סוף כל הדורות, ועמך בחרת לך מכל העמים לתת להם חוק מצוותיך ותורתך בקולות וברקים וקול שופר מתוך ענן וערפל ואש בוערה, והראת להם כחך ורוב גדולתך הודעתם, ונחלת עולמים הנחלתם, נחלת אמת ואמונה, על כן מודים אנחנו לפניך ה' אלקינו, ומשבחים לשמך הגבור הגדול והנורא ומהללים ומשבחים ומפארים ומעריצים לפני מלכותך וממשלתך הנורא והעצומה אשר אין לה סוף ותכלית, כי ידעתנו מכל העמים, ובחרתנו מכל הלאמים, וקרבתנו לעבודתך באמת ויראה לשמוח בחוקיך ולעלוז בדברי תורתך.

 יהי רצון מלפניך ה' מלך כל עולמים לעטרנו בכתר קדושתך ולקשטנו בקישוטי אמונתך עד עולם, ולפארנו ברוב תפארתך, ובכחך הגדול הנשגב והנפלא תוציא מבור אסיריך, ולעמך תקרא דרור לעולם, כי לפניך ישתחוו כל גוים ולשמך ירוצו כל העמים, וידעו כי אתה אחד יחיד במלוכה ואין זולתך והבט פני משיחך להרים קרננו בכבוד, ולערוך לו נר בישועתך, ויבושו ויבהלו כל אויביו מפניו, ויכלמו לעד כל הנחרים בו. ותרצה בעבודתינו ותשמח עלינו ברחמים גדולים, כי אתה מלך מרום ונשא לדור ודור ולנצח נצחים, ולישועתך עינינו תלויות.

יהיו לרצון אמרי פי והגיון לבי לפניך ה' צורי וגואלי. כי לך ה' הוחלתי אתה תענה ה' אלקי. ואני בחסדך בטחתי יגל לבי בישועתך אשירה לה' כי גמל עלי.

 

1 לא ברור בכת"י. אצ"ל: ככל.